HR Management

REALISATIES

  • Rekrutering: accurate selectie en weinig vroegtijdige uitstroom door competentiegerichte interviews en assessment centers:
    • Rekrutering van kaderleden, bedienden en arbeiders.
    • Ontwikkelen & implementeren van rekruteringsprocessen in lijn met organisatiestrategie en op maat van operationele noden.
    • Gebruik van assessment tools als PAPI, SHL.
  • Learning & Development: betere communicatie en efficiëntere samenwerking door strategische, tactische en operationele opleidingen:
    • Opmaak van development programma’s en bijhorende processen.
    • Uitvoeren van trainingen voor directie, bedienden en arbeiders.
    • Invoeren van informele leermethodes via feedback leidinggevende, on the job training en intervisies.
  • Organisatieontwikkeling: gemotiveerde werknemers door een positief en productief personeelsbestand op te bouwen:
    • Competentiebeheer: welke competenties zijn in de organisatie nodig en hoe bekomen we deze?
    • Functioneringsgesprekken met veel aandacht voor de ontwikkeling naar de toekomst toe.
    • Werknemerstevredenheidsenquête: verhoogt de betrokkenheid van de werknemers.
    • 360° feedback: voor ontwikkeling van management- en teamprestaties.
  • Interne Mobiliteit: organisaties zijn steeds in beweging  waardoor er nood is aan flexibele werknemers:
    • Overleg met sociale partners en directie.
    • Herplaatsen en begeleiden van werknemers op nieuwe functies of werklocaties.
  • Change projecten:
    • Personeel op één lijn brengen met betrekking tot bedrijfsdoelen.
    • Erkenning en begeestering van het personeel voor wijzigingen in bedrijfscultuur.
    • Werknemers stimuleren na afslankingen of merges.
  • Certified Personal Coach:
    • Talent coaching en loopbaancoaching.
    • Business coaching & team coaching.